STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Telecom & IT-C & Online, Antreprenoriat

EMAG lansează un program de susținere a micilor producători

Canalul românesc de vânzări online eMAG lansează programul „Deschide România”, prin care micii producători locali, cu cifra de afaceri de până în 500.000 de lei, își pot lista produsele în platforma eMAG Marketplace, a anunțat, joi, Iulian Stanciu, directorul executiv al eMAG, informează Mediafax.

Aproximativ 400 de producători locali vor beneficia, în primul an, de program, iar investiția inițială va ajunge la peste un milion de lei, susține Florin Filote, director eMAG Marketplace.

Unul dintre principalele avantaje ale programului îl reprezintă piața de milioane de clienți pe care producătorii locali o vor putea accesa odată cu listarea în eMAG Marketplace, susține Iulian Stanciu. Aceștia vor beneficia și de comisioane mai mici, în medie cu 50% față de cele standard, iar ONG-urile înscrise în proiect vor beneficia de comision 0%, a explicat directorul eMAG.

Produsele din program vor fi semnalizate, pe site și în aplicația mobilă eMAG, cu logoul „Deschide România”. 30 de angajați eMAG implicați în noul proiect le vor oferi producătorilor suport pentru respectarea cerințelor legale în ceea ce privește producția, documentarea și comercializarea online a produselor.

Pentru primul an, eMAG estimează că aproximativ 400 de producători se vor înscrie în proiect și vor lista in jur de 50.000 de produse, iar platforma va genera pentru aceștia vânzări de peste 14 milioane de lei. În prezent, în eMAG Marketplace există 32 de producători locali cu cifră de afaceri de până la 500.000 de lei, cu peste 5.000 de produse, listate în 98 de categorii. Cumulat, până acum, aceștia au înregistrat vânzări de peste 600.000 de lei.

În programul „Deschide România” se pot înscrie mici producători, ONG-uri cu activități de producție din care se autofinanțează și persoane fizice autorizate (PFA-uri) care realizează produse meșteșugărești, indiferent de domeniul de activitate, cu excepția industriei alimentare. Cifra de afaceri a acestora poate să fie de până la 500.000 de lei, înregistrată în ultimul an fiscal încheiat.

Producătorii care vor depăși cifra de afaceri de 500.000 de lei vor rămâne până la finalul anului în program, apoi vor intra în business-ul standard, dar vor continua să rămână parteneri eMAG, a declarat Iulian Stanciu.

În următorii cinci ani de la lansarea „Deschide România”, comercianții înscriși în program vor cumula, prin intermediul platformei eMAG Marketplace, vânzări de 100 de milioane de lei. Comercianții care doresc să vândă pe platforma eMAG Marketplace în cadrul programului „Deschide România” trebuie să producă exclusiv în țară, cu respectarea tuturor normelor și prevederilor legale, iar produsele lor pot fi inclusiv produse meșteșugărești, realizate în serii mici.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un jucător important în piața de comerț online din România și este prezent în Bulgaria, Ungaria și Polonia.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.