Luând urma Spotify și Apple care dețin servicii muzicale importante cu plată, Youtube va utiliza un serviciu plătit, prin care utilizatorul va scăpa de reclamele dintre videoclipuri, mărind numărul reclamelor în serviciul gratuit pentru a-i determina pe utilizatori să plătească, potrivit Bloomberg, informeaza Mediafax.
Reprezentanții Youtube vor să crească numărul de reclame în serviciul gratuit, pentru a convinge cât mai mulți consumatori să plătească pentru un abonament de muzică.
„YouTube va oferi o contragreutate necesară influenței crescânde a Spotify și a Apple, care dețin cele mai importante servicii muzicale online și generează venituri semnificative pentru industrie”, a spus directorul companiei globale de muzică Lyor Cohen, citat de Bloomberg.
„Noul serviciu, folosit deja de mii de angajați Google, va <<frustra și seduce>> utilizatorii serviciului gratuit YouTube. Noul serviciu plătit va include videoclipuri exclusive, liste de redare și alte oferte care vor face apel la fanii înfocați ai muzicii”, afirmă Lyor Cohen pentru Bloomberg.