STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, PIETE FINANCIARE, TUTORIALE, Telecom & IT-C & Online, Start-Up & Angels, M&A & VentureCapital & Private Equity, Antreprenoriat, Start-Upuri

Vanzarea Vector Watch catre Fitbit: succes sau esec?

Startup-ul romanesc Vector Watch, producator de ceasuri inteligente fondat in anul 2014, a fost inglobat in gigantul american Fitbit – lider mondial pe piata de dispozitive portabile inteligente. Valoarea tranzactiei nu a fost facuta publica, insa specialistii din zona startup-urilor si a tranzactiilor estimeaza ca s-a facut la un nivel cel putin de breakeven pentru investitorii initiali.

Vector Watch a fost creat in jurul ehipei conduse de Andrei Pitis, iar prin trei infuzii succesive de capital din partea GeCad (Radu Georgescu) si a altor parteneri, toate in suma de peste 10 milioane de euro, business-ul urma sa tinteasca in cativa ani sa ajunga primul ‘unicorn’ romanesc, adica primul business care sa valoreze peste 1 miliard de dolari.

Ceasurile Vector Watch au o autonomie de 30 de zile, iar vanzarile se realizau deja in Marea Britanie, Romania, Elvetia, SUA, iar recent a fost lansat si pe pietele din Asia.

 

Vector Watch nu a ajuns unicorn, dar s-a suit intr-un tren de clasa superioara

Desigur, vanzarea unor active ale business-ului Vector Watch a fost gandita in termeni de oportunitate. Pe o piata a dispozitivelor portabile care nu a mers conform estimarilor – la nivel international piata este intr-o oarecare stagnare, business-ul Vector Watch se alatura si se integreaza unui jucator mai mare: americanii de la Fitbit, care anterior achizitionasera si Pebble.

 

Pentru mai multe informatii si analize privind aceasta tranzactie recomandam link-urile de mai jos

Start-up.ro si

Mirsanu.ro – Portal de tranzactii

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.