MACROECONOMIE, Comertul Exterior & Acorduri Liber Schimb, Turism

Branduri de ţară – Top global: România urcă 20 de locuri în 5 ani pentru frumusețea naturală, cultura și gastronomia sa

Autor: Adrian N Ionescu– Cursdeguvernare.ro

România a urcat pe locul 42 din cele 75 de țări incluse în FutureBrand Country Index ediția 2019, mai sus cu 20 de poziții față de ediția anterioară, din 2014.

Este al doilea cel mai mare progres, după cel al Slovaciei (+24) şi înaintea Ungariei (+18). FutureBrand este parte a Interpublic Group of Companies (IPG), lider global în soluții de marketing. Topul FutureBrand încearcă să evalueze reputația unei țări în rândul vizitatorilor (potenţiali şi nu numai) .

Așa se face că progresul României s-a datorat mai ales punctajului superior la criteriile care au ținut seama de frumuseţea naturii, de tradiţia istorică şi de cultura țării, de gastronomia și grija oamenilor față de mediu, potrivit raportului care însoțește topul.

„Pentru Slovacia, Ungaria și România, cuvinte precum frumos, cultură, artă și mâncare înseamnă principalele atracții ale vizitatorilor și arată că aceste ţări din Estul Europei ies din umbra destinaţiilor tradiţionale occidentale”, spune raportul citat.

Citeste continuarea articolului pe cursdeguvernare.ro

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.