ANALIZE SECTORIALE, LIFE-STYLE & HOBBY, Telecom & IT-C & Online, Electronice & Gadget

Vânzările de boxe inteligente

www.gadget.ro

In topul vanzarilor de boxe inteligente din al doilea trimestru al anului 2018 se afla Amazon, dar cel mai vandul dispozitiv a fost Home Mini al lui Google, urmat la mica distanta de Echo Dot de la Amazon. Conform Strategy Analytics, in al doilea trimestru al anului 2018, Google Home Mini a vandut 2,3 milioane de unitati, urmata de Amazon Echo Dot cu 2,2 milioane de unitati, Amazon Echo cu 1,4 milioane, Google Home si Alibaba Tmall Genie cu 800.000 de unitati.

Ceilalti producatori, combinat, au realizat vanzari de 4,3 milioane de unitati.

Combinand datele, se poate observa ca Amazon a vandut in total 3,6 milioane de unitati, fata de cele 3,1 milioane ale lui Google, acaparand aproximativ 30% din piata globala de boxe inteligente.

O alta observatie interesanta realizata de Strategy Analytics este ca Apple HomePod a acaparat doar 6% din piata globala de boxe inteligente, dar a avut cel mai mare venit incasat, datorita pretului ridicat de vanzare pe unitate.

Apple s-a concentrat, ca de obicei, pe nisa Premium, promovand in primul rand abilitatile audio ale boxei sale si abia pe urma capacitatile de control prin voce. Asta inseamna ca Amazon cu Echo Dot si Google cu Home Mini, impreuna, au realizat aproximativ acelasi venit ca Apple, dar necesitand de 3 ori mai multe vanzari.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.