ANALIZE SECTORIALE, Telecom & IT-C & Online, Cercetare & Edu & Marketing & Media

Publicitatea Online din România – Piața a crescut cu 22% față de 2017, până la 58 milioane euro, și a depășit pentru prima oară pragul de 50 milioane euro

2018 a fost unul dintre cei mai buni ani ai publicității online din România, cu o creștere de 22% față de 2017 și atingând o valoare de 271,8 mil lei (>58 milioane euro), depășind, pentru prima dată suma de 50 milioane de euro, potrivit unui studiu ROADS realizat de IAB România, informează Hotnews.
Semestrul al doilea al anului 2018 este cel mai bun semestru, ca valoare, din ultimii 10 ani, înregistrând cea mai mare valoare de până acum (peste 155 mil. lei) și o creștere solidă de 33% față de semestrul anterior (H1-18) și 19% față de aceeași perioadă din 2017 (H2-17), potrivit Romanian Online Advertising Study, realizat de Interactive Advertising Bureau România.
Noiembrie și decembrie au fost cele mai bune luni, înregistrând pentru prima dată bugete peste pragul de 30 milioane lei.
Segmentul „Mobil” (smartphones & tablete) a generat 55% din total, pentru prima oară peste 50%.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.