PIETE FINANCIARE, Telecom & IT-C & Online, M&A & VentureCapital & Private Equity

SLACK – platforma de comunicare profesionala – evaluata la 7,1 miliarde de dolari

 

Sursa: TechCrunch

Slack, platforma de comunicare profesionala, a demarat ca o racheta de la data lansarii in 2013, avand acum mai mult de 8 milioane de utilizatori activi pe zi si peste 70.000 de echipe care platesc pentru a o folosi.

La ultima runda de strangeri de fonduri pentru finantarea cresterii, compania a strans 427 de milioane de dolari intr-o runda de tipul Seria H, fiind evaluata la peste 7,1 miliarde de dolari.

Investitori noi in aceasta runda sunt T. Rowe Price Associates, Inc., fonduri de la Wellington Management, Baillie Gifford si Sands Capital, pe langa alti investitori ce nu doresc a fi numiti.

Inainte de aceasta runda, Slack stransese 841 de milioane de dolari cu ajutorul celor in jur de 40 de investitori initiali, care includ atat persoane fizice cat si firme, precum SoftBank, Accel, Kleiner Perkins, GV, DST, Index, Andreessen Horowitz, Social Capital si multi altii.

Slack  este o companie exceptionala ce revolutioneaza modul in care oamenii coopereaza si abia asteptam o colaborare de lunga durata cu echipa Slack, pe masura ce continua sa isi creasca afacerea”, a spus Marc Stad, Fondatorul si Managing Partner al Dragoneer.

Sursa: Slack

De-a lungul anilor au fost mai multe tentative de a construi platforme de comunicare profesionala, initiate atat de start-up-uri cat si de giganti din lumea tech, dar Slack pare sa fi fost modelul ideal in momentul ideal.

Interfata usor de folosit a Slack, combinata cu abilitatea de a integra aproape orice alt tip de software sau aplicatie de care ai avea nevoie pentru munca de birou, au fost elementele cheie care i-au adus succesul.

Toate acestea au fost realizate in conditii acerbe de competitie, cu companii de genul Facebook sau Microsoft care isi construiau toate platformele in aceeasi directie, realizand cat de mare este oportunitatea de a aduce noi clienti si surse de venit in acest mod, cat si pentru a-si multumi clientii deja existenti.

Compania nu a specificat cum planuieste sa foloseasca aceste noi resurse financiare pe care le-a strans, dar a cumparat competitori, de genul Hipchat, intr-o incercare de crestere ca marime si de consolidare a pozitiei, tintind clienti mai mari si mai profitabili.

Slack a observat ca “inca exista un potential urias de a schimba modul in care oamenii si organizatiile colaboreaza si lucreaza impreuna.”

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.