SLACK – platforma de comunicare profesionala – evaluata la 7,1 miliarde de dolari

7 decembrie 2018 09:35

 

Sursa: TechCrunch

Slack, platforma de comunicare profesionala, a demarat ca o racheta de la data lansarii in 2013, avand acum mai mult de 8 milioane de utilizatori activi pe zi si peste 70.000 de echipe care platesc pentru a o folosi.

La ultima runda de strangeri de fonduri pentru finantarea cresterii, compania a strans 427 de milioane de dolari intr-o runda de tipul Seria H, fiind evaluata la peste 7,1 miliarde de dolari.

Investitori noi in aceasta runda sunt T. Rowe Price Associates, Inc., fonduri de la Wellington Management, Baillie Gifford si Sands Capital, pe langa alti investitori ce nu doresc a fi numiti.

Inainte de aceasta runda, Slack stransese 841 de milioane de dolari cu ajutorul celor in jur de 40 de investitori initiali, care includ atat persoane fizice cat si firme, precum SoftBank, Accel, Kleiner Perkins, GV, DST, Index, Andreessen Horowitz, Social Capital si multi altii.

Slack  este o companie exceptionala ce revolutioneaza modul in care oamenii coopereaza si abia asteptam o colaborare de lunga durata cu echipa Slack, pe masura ce continua sa isi creasca afacerea”, a spus Marc Stad, Fondatorul si Managing Partner al Dragoneer.

Sursa: Slack

De-a lungul anilor au fost mai multe tentative de a construi platforme de comunicare profesionala, initiate atat de start-up-uri cat si de giganti din lumea tech, dar Slack pare sa fi fost modelul ideal in momentul ideal.

Interfata usor de folosit a Slack, combinata cu abilitatea de a integra aproape orice alt tip de software sau aplicatie de care ai avea nevoie pentru munca de birou, au fost elementele cheie care i-au adus succesul.

Toate acestea au fost realizate in conditii acerbe de competitie, cu companii de genul Facebook sau Microsoft care isi construiau toate platformele in aceeasi directie, realizand cat de mare este oportunitatea de a aduce noi clienti si surse de venit in acest mod, cat si pentru a-si multumi clientii deja existenti.

Compania nu a specificat cum planuieste sa foloseasca aceste noi resurse financiare pe care le-a strans, dar a cumparat competitori, de genul Hipchat, intr-o incercare de crestere ca marime si de consolidare a pozitiei, tintind clienti mai mari si mai profitabili.

Slack a observat ca “inca exista un potential urias de a schimba modul in care oamenii si organizatiile colaboreaza si lucreaza impreuna.”

Distribuiți articolul

Etichete:

Scrie un comentariu


Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
×
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
FIŞIERE COOKIE NECESARE
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
Afisează modulele cookie necesare
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră.