Telecom & IT-C & Online, Electronice & Gadget

Facebook lucrează cu Ray-Ban la un set de ochelari inteligenți, cu numele de cod „Orion”

  • Facebook s-a asociat cu Luxottica pentru a dezvolta ochelari Ray-Ban cu realitate augmentată, conform CNBC.
  • Facebook speră că un parteneriat cu Luxottica înseamnă că ochelarii vor ajunge la consumatori până în 2023, 2024 sau până în 2025.
  • Ochelarii sunt numiți cu numele de cod intern Orion și sunt concepuți pentru a înlocui smartphone-urile.
Sursa: www.businessinsider.com

Facebook lucrează în ultimii câțiva ani pentru a dezvolta ochelari cu realitate augmentată în Laboratorul Facebook Reality din Redmond, Washington. Facebook speră ca un parteneriat cu compania-mamă Ray-Ban, Luxottica, să conducă la finalizarea acestei invenții și comercializarea lor către consumatori între 2023 și 2025.

Ochelarii sunt cunoscuți sub numele de cod Orion și sunt concepuți pentru a înlocui smartphone-urile. Ochelarii ar permite utilizatorilor să efectueze apeluri, să  afișeze informații utilizatorilor într-un mic afișaj și să transmită în direct punctul lor de vedere către prietenii și adepții lor din social media.

Facebook dezvoltă, de asemenea, un asistent vocal pentru inteligență artificială, care ar servi drept sursă de input de la utilizator pentru ochelari. În plus, compania a experimentat cu un dispozitiv cu inel care ar permite utilizatorilor să introducă informații prin intermediul senzorului de mișcare. Aparatul este cunoscut sub numele de cod Agios.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.