STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Servicii & Comert & Logistica, Telecom & IT-C & Online

eMAG a avut cu 50% mai multe comenzi în decembrie 2016 față de anul precedent

eMAG a înregistrat cu 50% mai multe comenzi în decembrie 2016 față de aceeași perioadă a anului precedent, tendința fiind una de creștere și în ianuarie, în contextul campaniilor de reduceri, potrivit datelor transmise de companie la solicitarea MEDIAFAX.

Lunile de iarnă au venit cu o serie de reduceri pentru utilizatorii platformei de comerț online eMAG. Astfel, între 8 și 26 decembrie a avut loc eMAGIA Sărbătorilor, urmată de campania „Reduceri duse cu sorcova”, organizată între 27 decembrie și 2 ianuarie și de „Revoluția prețurilor”, care s-a desfășurat între 17 și 19 ianuarie. Printre campaniile aflate în pregătire în perioada următoare este și una legată de Ziua Îndrăgostiților.

În luna decembrie, podiumul celor mai cumpărate produse la care s-au aplicat reduceri este compus din electrocasnice mari și mici, jucării și produse pentru copii și decorațiuni și produse pentru casă și grădină. Telefoanele mobile și accesoriile ocupă locul patru în clasamentul celor mai cumpărate produse cu reduceri, urmate de produsele cosmetice și de îngrijire și de componente PC, periferice și laptopuri, potrivit datelor transmise de eMAG.

Peste 60% din vizitele înregistrate de eMAG au provenit de pe dispozitivele mobile în decembrie. Pe tot parcursul anului 2016, 67% din comenzi au fost plasate de pe desktop și 33% de pe dispozitivele mobile.

Comenzile plasate online sunt în creștere mare, ajungând la aproape două miliarde de euro anul trecut.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.