STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Energie & Utilitati & Infrastructura, Telecom & IT-C & Online

Tarom investește în infrastructura IT pentru îmbunătățirea rezervărilor și comunicării cu clienții

Tarom investește în infrastructura IT, astfel că a lansat licitații pentru achizițiile aferente implemnetării sistemului central de interfațare cu clienții, arată un comunicat transmis miercuri de compania aeriană, conform Mediafax.

„Prin implementarea noilor soluții integrate IT se va crea o veritabilă revoluție în sistemul de rezervări al companiei. Mai precis, este vorba despre rezervări mai rapide, orientate în jurul așteptărilor pasagerului, despre un acces mai facil și mai rapid la destinațiile frecvente, despre dezvoltarea și comunicarea eficientă a unor oferte comerciale avantajoase și nu în ultimul rând, despre dezvoltarea unei platforme de comunicare reală cu clienții și pasagerii companiei”, arată comunicatul.

Potrivit reprezentanților companiei, „se urmărește investirea într-un centru de performanță în ceea ce privește infrastructura hardware și de aplicații”, iar după implementarea proiectului compania va beneficia de „un nucleu software total integrat, care să schimbe fundamental modul în care Tarom își gestionează resursele”.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.