STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Telecom & IT-C & Online, Constructii & Imobiliare

Sony intră pe piaţa serviciilor imobiliare, cu o investiţie iniţială de 2,4 mil. dolari

Grupul japonez Sony va intra pe piaţa imobiliară cu o investiţie iniţială de 2,4 milioane de dolari, diversificând afacerile şi căutând să valorifice informaţiile şi experienţa dobândite ca producător de electronice de consum, transmite Mediafax.

ioAVbEJolf9gSony va înfiinţa o divizie de imobiliare care îşi va începe activitatea în luna august şi va include servicii de brokeraj, managementul proprietăţilor şi consultanţă, a anunţat compania într-un comunicat, scrie Bloomberg. Noua divizie va fi denumită Sony Real Estate Corp. şi va avea sediul în cartierul Ginza din Tokyo.

„Sony a acumulat informaţii personale prin diviziile Vaio şi PlayStation, astfel că ar putea utiliza aceste baze de date cu consumatori în afaceri imobiliare. Noua afacere pare mai degrabă o optimizare a modului în care sunt utilizate activele decât o mişcare strategică”, comentează pentru Bloomberg un analist Deutsche Bank Tokyo.

În timp ce cererea pentru televizoare, computere personale şi camere digitale scade, piaţa smartphone-urilor şi tabletelor, aflată încă în creştere, este dominată de Apple şi Samsung Electronics.

Sony încearcă să-şi revigoreze afacerile şi să-şi impună propriile smartphone-uri şi tablete pe o piaţă aglomerată, compania estimând pentru anul financiar încheiat la 31 martie o pierdere de 1,1 miliarde de dolari. Sony a anunţat recent că va renunţa la încă 5.000 de angajaţi şi va continua reducerile de cheltuieli.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.