STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Servicii & Comert & Logistica, Nutritie & Sanatate

Skin Media a lansat opt branduri de electrocasnice

electrocasniceSkin Media si-a facut intrarea pe un nou segment de piata, cel al electrocasnicelor destinate unei alimentatii sanatoase. In acest context a semnat un parteneriat cu liderul mondial in electrocasnice Jarden Corporation.

Skin Media a Compania lansat opt noi branduri recunoscute la nivel global pentru inovatie in tehnicile de gatit si tinteste o piata alcatuita din aproximativ 7,1 milioane de gospodarii. Gama de produse acopera in intregime nevoile si asteptarile unui segment de piata aflat in continua crestere, alcatuit din utilizatori cu educatie superioara, care se documenteaza constant asupra celor mai noi tendinte in alimentatie si stil de viata sanatos.

„Tendințele pe piata din Romania in ceea ce priveste nutritia si stilul de viata sanatos ne-au determinat sa aducem utilizatorilor romani o solutie pentru gatitul sanatos acasa. Conceptele inovatoare – gatitul lent la temperaturi reduse (slow cooking), gatitul in vid, stoarcerea prin presare la rece, vidarea alimentelor pentru pastrarea prospetimii – care au avut succes pe pietele internationale, sunt acum disponibile si utilizatorilor romani”, afirma Camil Perian, directorul general al Skin Media.

Acesta a adaugat ca produsele ce incorporeaza tehnici noi de gatit oferite de Skin Media „vor face diferenta in viata utilizatorului roman, prin beneficii directe, precum posibilitatea de a gati sanatos acasa, de a obtine rezultate cu un plus de gust si cu cel mai mic efort de pregatire”.

Piata din Romania de electrocasnice mici (SDA) a inregistrat rezultate pozitive, in primele 6 luni ale acestui an, crescand cu 12 %, comparativ cu 2013, pana la valoarea de 53 milioane de euro.

Segmentul electrocasnicelor pentru gatit acasa este estimat la mai mult de jumatate din piata. Cele mai importante cresteri, inregistrate in primul semestru (cele mai vandute sunt storcatoarele si robotii de bucatarie), confirma apetitul romanilor pentru un stil de viata sanatos, cu minimum de efort in pregatirea preparatelor.

Cele opt branduri lansate de Skin Media – sub conceptul „Gateste sanatos. Acasa” – includ game de produse inovatoare, adaptate oricarui moment al zilei. Este vorba de solutii complete pentru micul dejun, storcatoare multifunctionale si prin presare la rece, aparate de gatit electrice slow cooking si in vid, aparate pentru vidat alimentele sau de pregatit paste in casa, precum si gama TO GO (blendere personale si coffee makere) adresata persoanelor active.

Printre branduri se numara Crock Pot, Food Saver, Oster si Breville, marci ce apartin companiei Jarden Corporation. Gama nou lansata include si brandul SousVide Supreme, brandul Marcato, storcatorul Kuvings si Vita Juicer.

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.