Mohammad Murad, cel mai mare hotelier din România, intră pe nișa de îmbrăcăminte și deschide un outlet la Otopeni, în urma unei investiții de 4 milioane de euro care include și un depozit la Băneasa, conform Profit.ro
Magazinul, unde vor fi vândute haine și încălțăminte, este primul dintr-o serie de peste 15 unități pe care Murad vrea să le deschidă în următorul an și cu care vrea să atragă românii din mall-uri, promițând prețuri de patru ori mai mici. Șefii celor mai mari bănci din România vor dezbate cu celebrul economist Nouriel Roubini starea reală a economiei și perspectivele izbucnirii unei noi crize.
Denumit Brand’s War, magazinul care va fi deschis astăzi are 3.000 de metri pătrați și a fost construit în vecinătatea aeroportului Otopeni. Murad spune că investiția în outlet și într-un depozit care îl deservește, situat în zona Băneasa, s-a ridicat la 4 milioane de euro.
Următorul magazin va fi deschis într-un interval de trei săptămâni tot în București, într-un spațiu de pe bulevardul Magheru, lângă hotelul Lido, iar al treilea va fi la Constanța. Omul de afaceri și-a propus ca cele peste 15 magazine pe care vrea să le deschidă într-un interval de un an și în care va investi mai mult de 15 milioane de euro să aibă, în total, vânzări anuale de peste 30 de milioane de euro.