STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, ANALIZE SECTORIALE, Servicii & Comert & Logistica, Telecom & IT-C & Online

Samsung: Piaţa locală de televizoare va ajunge la peste 1,7 milioane de unităţi în 2018, plus 16%. Modelele smart au o pondere de aproape 70% din valoarea vânzărilor

Românii cumpără tot mai multe televizoare smart, cu rezoluţie 4K (UHD – Ultra High Definition) şi cu diagonale mari, de peste 43 inchi (109 cm).

Piaţa de televizoare din România va depăşi anul acesta 1,7 milioane de unităţi vândute, faţă de 1,5 milioane în 2017, în condiţiile în care vânzările de profil au înregistrat în primele nouă luni o creştere anuală de circa 16%, iar ultimul trimestru al anului are cea mai mare pondere în total livrări datorită reducerilor şi promoţiilor oferite de Black Friday şi în perioada sărbătorilor de iarnă.

„Rata de creştere înregistrată până acum anul acesta este de circa 16%, ceea ce înseamnă că la finalul acestui an numărul de televizoare vândute pe plan local se va situa la 1,7-1,8 milioane. În ceea ce priveşte pre­ţul mediu de achiziţie a unui televizor, acesta s-a situat la 1.210 lei în primele nouă luni ale anului, comparativ cu 1.222 lei în 2017“, a declarat pentru ZF Victor Ar­măşelu, directorul diviziei consumer elec­tro­nics din cadrul Samsung Electronics România. Compania sud-coreeană a avut în primele nouă luni ale acestui an o cotă valorică de peste 40% pe piaţa locală de televizoare.

SURSA: Ziarul Financiar

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.