STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Telecom & IT-C & Online, Cercetare & Edu & Marketing & Media

RTB House: 67% din reclamele digitale vor fi programate automat până în 2019

Până la începutul anului viitor, 67% din reclamele digitale vor fi programatice. Reclamele programatice presupun înlocuirea factorului uman cu programe care iau cu ajutorul algoritmilor decizii și pot executa procese întregi în doar câteva microsecunde, oriunde în lume, arată o analiză RTB House, informeaza Mediafax.

„În industria publicitară, automatizarea a fost utilizată pentru a livra mesaje personalizate mai bine decât o pot face oamenii. Mașinăriile preiau deja o bună parte din activitățile tradiționale de marketing. Cumpărarea și vânzarea programatică au fost punctele-cheie pentru această evoluție tehnologică”, potrivit experților RTB House.

Înainte de publicitatea programatică, cumpărarea spațiilor publicitare presupunea efort uman care consuma timp și resurse. Metodele programatice au persmis înlocuirea factorului uman prin utilizarea de algoritmi care iau decizii automat, iar – potrivit specialiștilor – cumpărarea spațiului publicitar devine mai eficientă, mai ieftină și mai rapidă. Mașinăriile pot executa procese întregi în câteva microsecunde, oriunde în lume.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.