STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Telecom & IT-C & Online

Romtelecom trece la brandul “T” al Deutsche Telekom, până pe 12 septembrie 2014. Urmează Cosmote

CA-ul Romtelecom a aprobat rebrandingul companiei sub brandul “T” al Deutsche Telekom, până pe 12 septembrie 2014, urmând ca şi Cosmote, cu acelaşi acţionar majoritar ca şi Romtelecom, să treacă la brandul T-Mobile.

T-Mobile-Store-CustomersRomtelecom este deţinută de grupul elen OTE (54% din acţiuni) şi statul român (46% din acţiuni), iar acţionarul majoritar al grupului elen este grupul german Deutsche Telekom.

Rebrandingul Romtelecom ar fi fost votat şi de reprezentanţii statului român din CA-ul Romtelecom. Bugetul total al rebrandingului companiei de telefonie fixă ar fi de 10 milioane de euro, sumă care include de la publicitate până la remodelarea magazinelor.

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.