STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Agricultura & Agro-Food

Romaqua Group, creștere de 13% a afacerii in 2015, până la 142 mil. euro

borsecProducătorul Borsec, Romaqua, a reușit să își revigoreze afacerea, astfel că aceasta a reinceput sa creasca, anul trecut, cu 13% față de anul precedent, până la 142 mil. euro. Reducerea TVA este o măsură bună care se va mai resimţi încă doi-trei ani în creşteri pentru toţi jucătorii din industria alimentară.“

Romaqua Group, cel mai mare îmbu­te­liator local de apă minerală naturală, care de­ţine în portofoliul branduri precum Borsec, Aquatique şi Stânceni, dar şi brandul de sucuri Giusto şi berile Albacher sau Dorfer, a înregistrat anul trecut afaceri de 632 de milioane de lei (142 de milioane de euro – n.red.), potrivit informaţiilor companiei.

Acesta este cel mai bun rezultat al Romaqua din ultimii şase ani, conform datelor ZF, şi reprezintă o creştere de 13% faţă de anul precedent. Compania vine după un 2013 şi un 2014 în care businessul a înregistrat scăderi de 2%, respectiv de 5%.

„Evoluţia bună de anul trecut a fost ge­ne­rată în principal de  vremea bună şi de scă­derea TVA (iunie 2015, de la 24% la 9% – n.red.), care s-a simţit destul de puternic. Din păcate, preţurile produselor noastre de la raft sunt la nivelul la care erau înainte de reducere. Am observat atunci, imediat după aplicarea scăderii, şi o reducere de preţuri, însă nu a durat mult. Dar nu cred că este numai cazul apei, ci al tuturor produselor alimentare. Cred însă că este o măsură bună, care se va resimţi încă doi-trei ani în creşteri pentru toţi jucătorii din industria ali­mentară“, a spus Radu Lăzăroiu, ma­naging director al Romaqua Group.

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.