STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Servicii & Comert & Logistica

România, a doua țară cu cea mai mare creștere a vânzărilor H&M în primul semestru

Vânzările Hennes & Mauritz (H&M) în România au crescut cu 38%, la 222 milioane coroane suedeze (25,8 milioane euro), în trimestrul al doilea al anului fiscal în curs, perioadă în care retailerul suedez de îmbrăcăminte a deschis trei magazine. La nivelul primului semestru, România se află pe locul al doilea la nivelul retailerului suedez în funcţie de creşterea vânzărilor în coroane suedeze, după Bulgaria (+217%) şi urmată de Coreea de Sud şi Turcia (ambele +41%).

Sursă: omgeemag.com
Sursă: omgeemag.com

În lei, vânzările au urcat în perioada analizată cu 44%, potrivit raportului financiar al companiei.

În primul semestru, respectiv decembrie 2012 – mai 2013, vânzările H&M România au atins 410 milioane coroane suedeze (47,7 milioane euro), cu 42% mai mari decât în aceeaşi perioadă a anului fiscal 2011/2012. În lei, avansul a fost de 51%.

În prima jumătate a anului, H&M România a inaugurat 6 magazine noi, ajungând la o reţea de 25 de unităţi.

În anul fiscal 2012, H&M şi-a dublat vânzările pe piaţa românească, la 635 milioane coroane suedeze (74 milioane euro), după deschiderea a opt magazine.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.