STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Agricultura & Agro-Food, Servicii & Comert & Logistica, Politica Fiscala - Taxe & Impozite

Macromex: Reducerea TVA a „albit” piata de produse alimentare

Dan Minulescu MacromexProprietarul companiei Macromex, Dan Minulescu, cel mai mare antreprenor roman din sectorul distributiei de bunuri de larg consum, sustine ca masura reducerii TVA la alimente si bauturi nonalcoolice, incepand cu 1 iunie, a avut un impact pozitiv asupra pietei.

 

„Efectul reducerii TVA este major si a fost vazut de noi clar in cresterea din ultimele patru luni. Masura este cert pozitiva, iar cresterea vanzarilor se datoreaza atat majorarii consumului, cat si unui proces de «albire» a vanzarilor de retail”, a declarat Minulescu in presa online.

Acesta crede ca „retelele mari au inteles oportunitatea si au transmis aceasta reducere catre consumator. Si toata lumea a beneficiat de asta”. Grupul Ma­cromex are afaceri de peste 100 de milioane de euro.

Decizia reducerii TVA a fost luata cu scopul cresterii consumului si a reducerii evaziunii in unele sectoare economice, precum cel al carnii sau al produselor lactate. Datele Institutului National de Statistica arata ca in lunile iunie, iulie si august consumul a avansat chiar si cu mai mult de 20%.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.