STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Cercetare & Edu & Marketing & Media

Publicis Groupe a preluat 51% din agențiile Leo Burnett, Starcom, Optimedia, The Practice și iLeo

Publicis Groupe, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, a preluat 51% din capitalul agenţiilor afiliate: Leo Burnett&Target, The Practice, Starcom MediaVest Group, Optimedia şi iLeo.

publicisSe estimează ca perioadă pentru încheierea tranzacției primul trimestru al anului următor, în funcţie de aprobarea autorităţilor de reglementare.

“Dezvoltarea pe pieţele aflate în creştere rapidă este o prioritate pentru Grup. Această tranzacţie este un punct de reper important şi o nouă dovadă a angajamentului nostru pentru Europa Centrală şi de Est, unde România reprezintă o piaţă-cheie”, a declarat Jean-Yves Naouri, Publicis Groupe COO & Executive Chairman – Publicis Worldwide.

Teddy C. Dumitrescu şi Stefan Iordache vor rămâne în continuare CEOs ai Publicis România, iar Teddy C. Dumitrescu va fi, în plus, Country Chairman al grupului România, managementul raportând către Tomasz Pawlikowski,  CEO pentru Europa Centrală şi de Est – Publicis Worldwide.

 “De mai bine de zece ani, construim relaţii solide cu partenerii noştri, pe care am ajuns să îi cunoaştem bine şi în care avem încredere deplină. Prin această nouă amprentă a prezenţei noastre, ne întărim angajamentul faţă de piaţa din România, o piaţă aflată într-o creştere rapidă şi, totodată, un reper important în creativitatea regională”, declară Tomasz Pawlikowski.

Cele 10 agenții ale Leo Burnett din România au înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 59,91 milioane de euro și un profit net de 3,04 milioane de euro, cele mai bune rezultate fiind aduse de Starcom MediaVest Group, cu o cifră de afaceri de 31,8 milioane de euro şi un profit net de 1,95 milioane de euro.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.