STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, ANALIZE SECTORIALE, Telecom & IT-C & Online, Cercetare & Edu & Marketing & Media

Piaţa media din România a crescut cu 13% în 2017, cel mai mare avans de după criză

Pentru anul 2018, Initiative estimează o creştere de 10% a pieţei, până la valoarea de 455 de milioane de euro, conform ZF.

Piaţa de media din România a înregistrat o creş­tere de 13% în 2017, cel mai mare avans de după criză, până la 412 mil. euro, potrivit noului ra­port Media Fact Book realizat de agenţia Ini­tia­tive, în condiţiile în care televiziunea domină în con­ti­nuare bugetele de publicitate, iar ca­nale­le online, radio şi out-of-home rămân şi ele pe plus.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.