STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Telecom & IT-C & Online, Cercetare & Edu & Marketing & Media, Start-Upuri

Niche reinventeaza publicitatea

NicheNiche, un startup fondat de doi tineri, Darren Lachtman si Rob Fishman, ajuta companiile sa desfasoare campanii media pe retele sociale, prin intermediul utilizatorilor. Niche a depasit 560 de milioane de fani, de aproape opt ori mai multi decat in urma cu sapte luni.

Niche a obtinut fonduri de finantare, de 550.000 dolari, de la David Tisch (Box Group), Michael Kassan (MediaLink), Chris Altchek (PolicyMic), Bryan Goldberg (Bleacher Report/Bustle), John Alderman dar si de la prieteni. Toti se pot felicita ca au bagat bani in companie, pentru ca business-ul este pe val, iar viitorul luminos.

 

Cum reinventeaza Niche industria publicitatii

Niche reprezinta un nou tip de agentie de publicitate, ce utilizeaza aplicatii analitice, iar celebritatile de pe social media pot face campanii de marketing ce vizeaza un anumit tip de utilizatori de social media.

Niche ofera creatorilor de continut, gratuit, posibilitatea de a agrega propriile conturi cu continutul postat pe retelele de social media. Compania asigura si un serviciu de analiza al continutului, pentru ca fiecare sa poata vedea ce tip de continut a atras cea mai mare audienta. Altfel spus, aduce venituri acestora prin participarea la campanii de marketing.

In plus, marketerii companiilor pot vedea care sunt cei mai urmariti utilizatori ai Niche, fie pe o anumita retea de social media, fie pe toate si pot lua legatura cu creatori de continut si dezvolta campanii cu ajutorul Niche. „Acestia isi impartasesc cunostintele, dar nu au o infrastructura traditionala de vanzari. Iar brandurile abia asteapta sa colaboreze cu acestia, dar nu stiu cum”, a spus Rob Fishman.

 

Niche, ea insasi vedeta pe retelele de socializare

Robby Ayala, de exemplu, unul dintre creatorii de continut ai celor de la Niche, are nu mai putin de 3,2 mlioane de fani pe retelele sociale. Principala sa activitate este Vine, o aplicatie prin care sunt postate filme de sase secunde. La 23 de ani, Ayala a renuntat la facultatea de Drept si s-a concentrat pe productia de filme prin aceasta aplicatie.

„Orice suma, de la o mie de dolari la cateva mii de dolari, in functie de brandul vizat, este o adevarata nebunie pentru un film de sase secunde”, afirma Robby Ayala pentru Reuters. Povestea lui a inceput la facultate, unde au realizat un film in care o imita pe Taylor Swift.

 

Publicul, tot mai atras de retelele social media

„Publicul migreaza de la televiziune, film print, petrece mult timp pe Instagram sau pe Vine. Deci, pentru orice brand, indiferent daca este cunoscut sau mai putin cunoscut, este esential sa aiba o poveste, sa poata discuta cu cei interesati pe asfel de canale. Ceea ce facem noi este promovarea cu ajutorul celor mai buni creatori de continut, pentru a fi, in esenta, ambasadorii brandurilor, pentru a le ghida pe aceste canale, si pentru a ajuta la crearea de continut, care sa fie pe aceeasi lungime de unda cu publicul vizat”, explica, pe scurt, Fishman pentru Reuters afacerea Niche.

Compania colaboreaza deja cu branduri precum CBS Films, Relativity si Gap, dar si startp-urile Lyft, Blue Apron si Handybook. O campanie a promovat filmul „The Family” al celor de la Relativity, iar o alta, prin care a fost promovat filmul Romeo si Julieta a atras sute de mii de utilizatori ai retelelor de social media, sustine Fishman. Niche s-a axat, initial, pe Vine, dar s-a extins pe toate principalele retele sociale majore. Darren Lachtman, co-fondatorul Niche, a spus ca echipa companiei considera Facebook si Twitter ca platforme pentru distribuirea si promovarea continutului si a adaugat ca Niche va aborda noi retele de social media, deoarec acestea devin semnificative.

Conform studiului Duke’s Fuqua School of Business, investitiile in campaniile de marketing prin retelele de social media se vor dubla in urmatorii ani.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.