STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Legislatie & Mediu de Afaceri, Servicii & Comert & Logistica, EUROPA, P.I.B. & STATISTICI

Miliardele de euro investiti in publicitate la nivelul UE genereaza de 7 ori banii investiti

Cei 92 de miliarde de euro investiti in publicitate in 2014 la nivel european au generat un impact de peste 623 de miliarde asupra PIC-ului comunitar, conform unui studiu Deloitte, care a fost comandat de Asociatia Mondiala a Agentiilor de Publicitate.

Studiul a fost efectuat in cele 28 de state membre UE pentru a evidentia impactul pe care sectorul media/publicitate il are in economia regiunii, in perspectiva unei legislatii mai dure pe care Bruxellesul vrea sa o adopte cu privire la colectarea datelor clientilor din mediul online de catre publicatii si agentiile de publicitate, conform CNBC.

Cu toate acestea, un raport MAGNA, dat publicitatii in ultima luna a anului trecut, arata ca agentiile de publicitate au inceput sa migreze dinspre mass media clasica catre segmentul social media reprezentat de Facebook sau Google, anul acesta asteptandu-se ca 54% din fondurile alocate pentru campaniile de publicitate sa fie directionate catre retelele de socializare.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.