STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Telecom & IT-C & Online, INTERNATIONAL, Auto

Mercedes-Benz lansează abonamentul-pilot de la 1.095 dolari pe lună

Serviciul oferit de Mercedes-Benz, bazat pe aplicații inițial disponibile pentru conducătorii auto din Nashville și Philadelphia, are trei niveluri de tarifare cuprinse între 1.095 și 2.995 USD pe lună, potrivit unei declarații a companiei. Abonații vor avea acces la 30 de modele diferite, de la sedanele din clasa C la vehiculele utilitare sport GLE și pot schimba autoturismele ori de câte ori vor, în funcție de ce nivel aleg, conform Bloomberg.

Mercedes se alătură unui grup de producători auto care caută să apeleze la clienții mai tineri oferind acces la mașini prin servicii asemănătoare cu modul în care Netflix Inc. vinde filme sau Uber Technologies Inc. oferă plimbări. De asemenea, provoacă cel mai mare rival german: BMW AG a lansat în aprilie un abonament-pilot, tot în Nashville, care costă până la 3.700 de dolari pe lună. Doar săptămâna trecută, Fiat Chrysler Automobiles NV a anunțat că va lansa un serviciu începând cu anul 2019 cu marca Jeep.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.