STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, PIETE FINANCIARE, LIFE-STYLE & HOBBY, Cercetare & Edu & Marketing & Media, M&A & VentureCapital & Private Equity, Cinema - Filme, Festivaluri

Madison Square Garden cumpără 50% din Tribeca Enterprises, organizatorul Festivalului de Film Tribeca

Madison Square Garden Company (MSG), un gigant în industria americană de divertisment, va cumpăra 50% din acţiunile Tribeca Enterprises, care organizează celebrul Festival Internaţional de Film Tribeca de la New York, compania fiind astfel evaluată la 45 milioane dolari, potrivit The New York Times.

Tribeca-Film-Festival-01În urma acestei tranzacţii, compania Tribeca Enterprises intenţionează să extindă programele din cadrul evenimentului, profitând de sălile de spectacol deţinute MSG în Statele Unite ale Americii, inclusiv Beacon Theater din New York, unde va avea loc, în luna aprilie, gala de deschidere a Festival Internaţional de Film Tribeca.

Producătoarea americană de film Jane Rosenthal a înfiinţat Festival Internaţional de Film Tribeca, în 2002, împreună cu cineastul Robert De Niro şi cu omul de afaceri Craig Hatkoff. De la înfiinţarea sa, la acest festival au participat peste 4,5 milioane de spectatori.

„Bob De Niro şi cu mine am construit un brand care sprijină comunitatea, artiştii, regizorii şi scenariştii. Suntem încântaţi să facem parte din familia MSG de branduri legendare din lumea divertismentului”, a declarat, într-un comunicat de presă, Jane Rosenthal, Chief Executive Officer (CEO) şi cofondatoare a companiei Tribeca Enterprises.

Anul acesta, pentru prima dată de la înfiinţare, organizatorii acestui festival, la care accesul se făcea doar pe bază de invitaţie, vor vinde bilete celor care doresc să participe şi vor beneficia de strategiile de marketing ale MSG. În plus, MSG se va putea implica în afacerile legate de eveniment şi va avea acces la arhiva de filme a festivalului.

„Acest parteneriat cu Tribeca Enterprises şi Tribeca Film Festival – unul dintre festivalurile de top din lume – consolidează poziţia MSG în industria divertismentului şi este un alt exemplu al modului consecvent în care urmărim oportunităţile atractive de dezvoltare, cu rol strategic pentru companie”, a declarat, într-un comunicat de presă, Tad Smith, preşedinte şi CEO al Madison Square Garden Company.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.