STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, MACROECONOMIE, Servicii & Comert & Logistica, ISD - FDI & Investitii & Parcuri Industriale

Kaufland România a raportat afaceri cu 4% mai mari în 2017 până la 2,2 mld lei – mult sub dinamica pieței

Lanţul german de hipermarketuri Kaufland, liderul comerţului ali­men­tar din România, a terminat anul trecut cu afaceri de 10,1 mld. lei, cu 4% mai mari decât în 2016, potrivit datelor ZF, dar mult sub dinamica pieței (Nota EcZoom).

Kaufland îşi consolidează astfel poziţia de lider al comerţului alimentar local, fiind singu­rul jucător din domeniu care a reuşit să obţină afa­ceri ce trec de pragul de 10 mld. lei. De altfel, în economie mai sunt doar două grupuri care au reuşit această performanţă: produ­că­to­rul auto Dacia şi grupul OMV Petrom. Austri­ecii de la OMV au două companii cu afa­ceri peste acest prag – OMV Petrom SA (pro­ducţia) şi OMV Petrom Marketing (benzinăriile).

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.