Agricultura & Agro-Food, Servicii & Comert & Logistica, INTERNATIONAL

McDonald’s – acțiunile înregistrează valori crescute, promoțiile crescând vânzările din al doilea trimestru în SUA

McDonald’s a înregistrat o cifră de afaceri de 5,34 miliarde de dolari în al doilea trimestru 2019, peste așteptările analiștilor, și un profit net de 1,52 miliarde de dolari – o marjă netă de 28,5%, în creștere față de perioada similară a anului trecut, conform CNBC.

Sursa: Reader’s Digest

Acțiunile companiei, care au o valoare de piață de peste 165 miliarde de dolari, a crescut deja cu 20% în acest an.

McDonald intenționează să cheltuiască aproximativ 1 miliard de dolari în bugetul anului 2019 pentru a-și moderniza magazinele americane cu chioșcuri de self-service și alte upgrade-uri, în speranța de a imita succesul pe care l-a înregistrat în străinătate cu renovări axate pe tehnologie.

Ca parte a impulsului său către tehnologie, McDonald a achiziționat compania de machine-learning, Dynamic Yield. Conducerea a declarat că compania înregistrează deja o creștere a cheltuielii medii la 700 de drive-thru-urile din Statele Unite ale Americii, datorită tehnologiei, care recomandă tipuri de meniuri în funcție de ora din zi, de vreme și de alți factori.

De asemenea, compania încearcă să crească vânzările prin extinderea ariei sale de livrare. McDonald a spus la începutul acestei luni că adaugă DoorDash ca partener de livrare, punând capăt exclusivității sale cu UberEats. Executivii au declarat că se așteaptă ca aproximativ 8.000 de restaurante să aibă două opțiuni de livrare.

În acest an, compania preconizează că afacerile sale de livrare vor atinge 4 miliarde de dolari. În Spania, livrarea reprezintă mai mult de 10% din vânzările la magazinele care oferă serviciul.

Pentru a accelera orele de serviciu și a îmbunătăți satisfacția clienților, McDonald’s a redus meniul. Și-a întrerupt linia de burgeri premium, și-a redus meniul de seara târziu și le-a spus francizelor că își pot reduce ofertele de mic dejun de pe parcursul întregii zile. Easterbrook a spus că timpii serviciilor au scăzut pe multe piețe globale. În iunie, de exemplu, timpii de la drive-thru în Statele Unite a scăzut cu 15 secunde.

Lanțul global de fast-food a înregistrat, de asemenea, o creștere puternică a vânzărilor în afara pieței sale interne. În magazinele sale internaționale deținute de companie, vânzările la magazinele deschise de cel puțin 12 luni au crescut cu 6,6%, în primul rând determinate de performanțele de pe piețele din U.K., Franța și Germania. Pe piețele internaționale operate de francize, vânzările au crescut cu 7,9%.

McDonald’s a spus că se așteaptă ca costurile pentru cele cinci piețe internaționale de vârf – Franța, Germania, Australia, Statele Unite ale Americii și Canada – să devină mai scumpe în anul fiscal prezent decât a fost prevăzut anterior. Și-a crescut perspectivele pentru creșterea costurilor la 2,5% de de la 2%.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.