ANALIZE SECTORIALE, Industrie Prelucratoare, Auto

Tesla Model 3 s-a vândut în mai multe exemplare decât toți concurenții săi direcți pe motorină/benzină în trimestrul 2 din 2019

Odată cu lansarea rezultatelor Tesla pentru al doilea trimestru din 2019, producătorul auto a afirmat că Model 3 nu este doar cel mai bine vândut automobil din segmentul său, ci a și depășit vânzările tuturor „echivalentelor” sale pe benzină/motorină, informează Electrek.co.

De la lansarea sa acum 2 ani și după o ascensiune dificilă a producției, Model 3 a ocupat adesea poziția de top în vânzările pe segmentul său din SUA.

În prezent, Tesla susține că această performanță este în cotinuare valabilă în SUA pentru al doilea trimestru al anului:

În trimestrul II, livrările Model 3 au atins un record unic de 77.634 unități. Nu numai că Model 3 a fost din nou cel mai vândut vehicul premium din SUA, depășind toate echivalentele sale pe benzină/motorină combinate, dar acest produs a prins forță și pe alte piețe. ”

În comparație, BMW a livrat 17.225 de vehicule din seria 3 și 4 în SUA în al doilea trimestru, iar Mercedes-Benz a livrat 12.335 de vehicule din clasa C în SUA în aceeași perioadă.

În timp ce Tesla se compară cu alți producători de automobile premium, producătorul auto spune că piața sa accesibilă este mai mare pe baza mixului de tranzacții, incluzând mai multe mașini non-premium decât era prevăzut:

„După cum am menționat anterior, mai mult de 60% din tranzacțiile pentru Model 3 sunt mărci care nu sunt premium, ceea ce indică o piață adresabilă mai mare pentru acest produs decât se aștepta inițial. Acum că toate variantele actuale ale Model 3 sunt disponibile în America de Nord, Europa și Asia, obținem o perspectivă asupra mix-ului preferat al clienților. ”

„În timpul trimestrului, majoritatea comenzilor au continuat să fie pentru o opțiune de baterie cu rază lungă de acțiune, iar prețul mediu de vânzare (ASP) a Model 3 a fost stabil la aproximativ 50.000 USD. În același timp, costurile de fabricație au continuat să scadă. ”

Sursa: https://electrek.co

Producătorul auto a menționat în trimestrul al doilea din 2019 că marja sa brută pentru domeniul auto a fost de 18,9% în perioada respectivă.

În ultimul trimestru, Tesla mai spune că a îmbunătățit producția Model 3:

„Ritmul de producție a Model 3 a continuat să se îmbunătățească treptat pe parcursul trimestrului, înregistrând un record lunar în mai și apoi din nou în iunie. Toate punctele de fabricație din Fremont au demonstrat o capacitate de 7.000 de vehicule Model 3 pe săptămână, la care continuăm să lucrăm pentru a evolua. Ne propunem să producem 10.000 de vehicule în total ale tuturor modelelor pe săptămână până la sfârșitul anului 2019. ”

Tesla a înregistrat, de asemenea, progrese în ceea ce privește realizarea producției de Model 3 la Shanghai Gigafactory în China până la sfârșitul anului curent.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.