STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Servicii & Comert & Logistica, Telecom & IT-C & Online, INTERNATIONAL, Cercetare de Piata & Marketing

IAB pentru piața din SUA: Piața mobilă conduce topul cheltuielile publicitare digitale la un nivel record de 88 miliarde $

Cheltuielile publicitare digitale au atins un nivel record de 88 de miliarde de dolari în 2017 – o creștere de 21% față de anul precedent de 72,5 miliarde de dolari – în conformitate cu noul raport IAB Internet Advertising Revenue elaborat de PwC SUA, conform Marketingdive.com. Aceasta marchează pentru prima dată în istoricul raporturilor IAB că veniturile din anunțurile digitale au depășit cele din televiziune.
Industria telefoanelor mobile a revendicat 57% din totalul veniturilor din publicitate în 2017. Cheltuielile din tehnologia mobilă au crescut cu 36% față de anul precedent la 49,9 miliarde USD în 2017, de la 36,6 miliarde USD în 2016.
Publicitatea în mass-media sociale a crescut cu 36%, ajungând la 22,2 miliarde de dolari, de la 16,3 miliarde de dolari în 2016. Căutarea a ajuns la 40,6 miliarde dolari, o creștere de 18% peste 2016. Publicitatea de tip banner a crescut cu 23%, ajungând la 27,5 miliarde dolari, 67% provenind din bannere mobile. Audio digitale au crescut cu 39% la 1,6 miliarde dolari.

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.