STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Telecom & IT-C & Online

Hummingbird, noul algoritm al Google pentru căutări mai complexe

Google a lansat un nou algoritm de căutare, Hummingbird, ce are capacitatea să înţeleagă mai bine cuvintele şi, mai ales, relaţiile existente între acestea, comparativ cu predecesorul său Caffeine, care se limita la o mai bună indexare a site-urilor.

Sursă: nytimes.com
Sursă: nytimes.com

Schimbarea, ce reprezintă o nouă abordare a Google, a necesitat cele mai mari modificări făcute algoritmului de căutare din 2000 încoace, scrie New York Times.

Noul algoritm este deja în funcţiune de aproximativ o lună şi influenţează circa 90% din căutările Google,  însă compania a ales să comunice schimbarea acum, cu ocazia celei de-a 15-a aniversări.  „Am schimbat din nou motoarele în timpul zborului”, a spus Amit Singhal, șef al diviziei Search, adăugând că „Google trebuie să dea cele mai bune răspunsuri, să îți faciliteze o conversație și să te ajute să afli ceva chiar înainte să cauți”.

Google a arătat că prin noul algoritm utilizatorii vor avea parte de interacțiuni mai naturale, inclusiv efectuate cu vocea, atunci când aceștia vor caută informatii folosind telefoane mobile sau ceasuri inteligente. Pe măsură ce asistenţi ca Google Now sau Siri se conectează tot mai des la Internet, căutările se vor face prin fraze naturale, de aici şi Knowledge Graph, pe care Google l-a introdus anul trecut, în scopul de a face interacțiunea cât mai umană.

Compania spune că editorii nu trebuie să îsi facă griji în ceea ce privește SEO, deoarece nu s-au adus modificări pe acest segment.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.