STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Servicii & Comert & Logistica, Constructii & Imobiliare

Grupul Hornbach înregistrază o creștere cu 4,9% a cifrei de afaceri, la 3,94 de miliarde de euro

Grupul Hornbach a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri în exercițiul financiar 2016/2017 (1 martie 2016 – 28 februarie 2017) de 4,9%, la 3,941 miliarde de euro, magazinele din statele europene fiind motorul de creștere în concern, informează un comunicat al companiei, conform Mediafax.

Hornbach Baumarkt AG, care, la 28 februarie 2017, administra 155 de magazine de materiale de construcții și grădinărit (în anul precedent: 153) în nouă țări europene, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 5%, la 3,710 miliarde de euro.

Cele mai importante creșteri s-au înregistrat pe parcursul exercițiului financiar 2016/2017 în cele opt țări din afara Germaniei. Cifra de afaceri în sectorul DIY a crescut în celelalte state europene cu 9,6%, la 1,670 miliarde euro, ceea ce reprezintă o creștere a cifrei de afaceri cu 5,1%.

Datele sunt preliminare, compania estimând că rezultatul operațional (EBIT), atât la nivelul grupului Hornbach, cât și al Hornbach Baumarkt AG, va depăși semnificativ valoarea anului precedent 2015/2016. EBIT, din care au fost scăzute veniturile și cheltuielile cu caracter operativ ale concernului parțial Hornbach Baumarkt AG, vor atinge, conform estimărilor, nivelul exercițiului financiar 2015/2016 (99 milioane euro). La nivelul grupului Hornbach, se estimează în continuare că EBIT actualizat va atinge nivelul din anul precedent, de 151 milioane euro, sau îl va depăși ușor.

În Germania cele 98 de magazine de materiale de construcții și grădinărit ale Hornbach Baumarkt AG au contribuit la creșterea cifrei de afaceri în exercițiul financiar 2016/2017 cu 1,5%, la 2,040 miliarde euro.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.