STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, PIETE FINANCIARE, Servicii & Comert & Logistica, Telecom & IT-C & Online, M&A & VentureCapital & Private Equity

Mediafax Group şi BAC Investment Banking controlează împreună 35% din business-ul FlorideLux

florarie-cluj-napoca-244x244Mediafax Group, una dintre cele mai importante companii media din România şi BAC Investment Banking, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de consultanţă în fuziuni şi achiziţii, sunt acţionari FlorideLux, transmite Mediafax.

Astfel, Mediafax Group şi BAC Investment Banking controlează împreună 35% din business-ul FlorideLux, care operează magazinele online www.floridelux.rowww.brazidecraciun.rowww.coroane.rowww.cosuridelux.ro, dar şi florăriile offline FlorideLux.

Potrivit reprezentanţilor FlorideLux, discuţiile cu cei doi noi investitori au durat peste un an, fiind iniţiate în cadrul ediţiei din 2013 a evenimentului VentureConnect, în urma prezentării susţinute de Marius Dosinescu, CEO şi Fondator FlorideLux. În urma negocierilor, două companii membre ale grupului BAC Investment Banking au intrat în acţionariatul FlorideLux cu o participaţie de 25%, iar Mediafax Group cu o cotă de 10%.

Obiectivul noii structuri de acţionariat este consolidarea poziţiei de lider deţinute de FlorideLux pe piaţa de floristică online din România şi intrarea pe noi pieţe, concomitent cu dezvoltarea sistemului de francize offline. În prezent, FlorideLux are florării francizate în Braşov, Cluj, Arad, Piteşti şi Iaşi.

Potrivit fondatorului FlorideLux, Marius Dosinescu, rolul noilor investitori este de a potenţa business-ul prin implicarea în management şi strategie, fără a se angaja însă pe partea operaţională. Investiţiile FlorideLux, care vor avea loc în perioada următoare, vor fi orientate către dezvoltare, marketing şi comunicare, în paralel cu creşterea infrastructurii actuale. Extinderea francizelor FlorideLux pe raza tuturor judeţelor ţării, cu livrarea produselor în aceeaşi zi, în sistem propriu, este de asemenea unul din obiectivele grupului pe termen scurt.

„Dezvoltarea business-ului avea un curs natural, însă asocierea cu BAC Investment Banking şi Mediafax ne va permite să ardem etape şi să ne atingem obiectivele mult mai repede şi mai eficient. Suntem conştienţi că piaţa de floristică este pe cât de promiţătoare, pe atât de segmentată, aşa că o strategie foarte bine pusă la punct ne este necesară atât nouă, cât şi pieţei”, declară Marius Dosinescu.

Florăriile FlorideLux, cu o experienţă de peste 10 ani pe piaţa din România, oferă produse şi servicii de calitate precum buchete şi aranjamente florale, coşuri cadou, aranjamente flori funerare, cadouri business, concepte florale de anvergură, design profesional pentru Crăciun şi alte evenimente importante, cu livrare oriunde în România. Din iulie 2013, grupul FlorideLux s-a extins la nivel global, prin afilierea la 1800Flowers.com şi alăturarea la cea mai mare reţea de florării din lume, Bloomnet, lucru ce permite şi livrarea rapidă de buchete oriunde în lume.

BAC Investment Banking este o companie de consultanţă independentă regională, cu birouri în Bucureşti, Belgrad, Sofia, Skopje şi Minsk, care de la înfiinţare a intermediat tranzacţii de fuziuni şi achiziţii cu o valoare totală de peste 2 miliarde de Euro. În România, printre tranzacţiile importante se numară NewsOutdoor/Getica, Caroli-Campofrio, Romstal Leasing, Biofarm, Cornerstone/Atisreal BNP-Paribas, Infopress Group, Delta şi Sitel.

Având experienţa de peste 20 de ani a Agenţiei de presă Mediafax şi unele dintre cele mai puternice echipe editoriale, Mediafax Group are ca expertiza producţia de conţinut editorial valoros şi dezvoltarea de platforme optime pentru distribuţia sa. Rezultat al sinergiei operaţiunilor de print şi online, Mediafax Group produce cel mai diversificat conţinut media de pe piaţa românească, atragand o audienţă de milioane de cititori lunar. Portofoliul Mediafax Group include 26 de branduri (printre care se numără Ziarul Financiar, Mediafax, Business Magazin, Pro Sport, The One, Ce se întamplă, doctore?, Glamour, gandul.info, Pro Motor, Playboy, GQ) dintre care 9 lider de piaţă, reprezentând produse editoriale print sau online ce furnizează cel mai diversificat conţinut de pe piaţa media din România.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.