STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Servicii & Comert & Logistica

Expansiunea din ultimul an a Carrefour aduce companiei un plus de 15% in S1

Carrefour1Carrefour Romania, cea mai mare companie detinuta de gigantul francez pe piata locala, a terminat primul semestru cu afaceri de 2,3 mld. lei, cu 15% mai mari fata de perioada similara din 2014, potrivit ZF.

Avansul a fost sustinut, in principal, de expansiunea puternica din ultimul an, cand au fost inaugurate trei hipermarketuri si zece magazine de proximitate.

Compania Carrefour Romania opereaza hipermar­keturile Carrefour si este responsabila pentru alimentarea magazinelor de proximitate in franciza deschise sub brandurile Express si Contact.

Tot Carrefour Romania incaseaza si taxele de franciza, iar compania opereaza 28 de astfel de hipermarketuri si 52 de magazine de proximitate.

Desi conducerea Carrefour nu a facut public cifrele pentru prim aparte a lui 2015, in rapoartele financiare trimestriale ale grupului francez se preciza ca vanzările Carrefour in Romania au fost afectate de reducerea TVA la alimente la 1 iunie, de la 24% la 9%, insa cu toate acestea a fost inregistrat un avans like for like (fara a se tine cont de expansiune), in trimestrul al doilea.

Pe piata din Romania, Carrefour detine mai multe companii care opereaza si alte formate de magazine, insa Carrefour Romania este cea mai mare, responsabila pentru circa 85% din business.

In total, grupul francez Crarefour detine in Romania peste 180 de magazine sub mai multe formate, de altfel, Carrefour este jucatorul de comert modern din Romania, care acopera cele mai multe formate.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.