EDITORIALE, COMENTARII, ANALIZE, Energie & Utilitati & Infrastructura, INTERNATIONAL, Stiinta & Tehnologie

De la Tokyo la Osaka într-o oră. Cel mai rapid tren glonț al viitorului – Superconductor Magnetic Levitant – va crea o mega-regiune economică de 65 de milioane de oameni

Sursa – Japan Forward

Traducere din Japan Forward

În viitor, când vă grăbiți, veți putea să vă deplasați de la Tokyo la Osaka în mai puțin de 67 de minute sau să vă opriți în Nagoya în chiar mai puțin timp.

JR Central și-a prezentat viitorul tren glonţ într-un eveniment de test-prezentare pe 3 octombrie 2019 în Prefectura Yamanashi. Mass-media participantă a putut experimenta vehiculul Superconductor Magnetic Levitant (SCMAGLEV) și să-și imagineze viitorul.

Linear-ul, așa cum este denumit în prezent, se va deschide între Shinagawa / Tokyo și Nagoya în 2027. Apoi se va extinde și la Osaka, fiind preconizat că va opera complet în 2037.

Guvernul japonez a propus o inițiativă Super Megaregion pentru dezvoltarea economică durabilă a Japoniei, deoarece zona se confruntă cu o problemă de depopulare. Proiectul Linear este de așteptat să contribuie la creșterea fluxului de oameni și să contribuie la creșterea economică ulterioară a Japoniei.

La Centrul Maglev Linear Yamanashi din Tsuru City, Prefectura Yamanashi, vehiculul Linear şi-a luat avânt, apoi a accelerat la aproape 150 km/h. Roţile i-au fost retrase când a ajuns la aproximativ 150 km/h, iar trenul a levitat magnetic 10 cm deasupra șinei. Imediat după aceea, trenul a depășit peste 500 km/h.

Proiectul este o fereastră către viitor, în care trenurile vor levita deasupra șinelor folosind tehnologia SCMAGLEV, atingând o viteză maximă de 505 km/h. Proiectul de construcție liniară se așteaptă să realizeze legături între stația Shinagawa din Tokyo și Nagoya în 40 de minute și Osaka în 67 de minute.

V-ar mai putea interesa şi Cum a construit China in 3 ani mai mult decat SUA intr-un secol.

Costul total al construcției care face legătura între Tokyo și Osaka este de aproximativ 82,7 miliarde USD. Pentru construirea infrastructurii SCMAGLEV între Tokyo și Nagoya, potrivit JR Central, va fi nevoie de 50,5 miliarde USD.

Conectarea regiunilor Tokyo, Nagoya și Osaka prin călătoria de doar o oră va da naștere unei mega-regiuni economice care conține 65 de milioane de oameni, jumătate din populația din Japonia. Se preconizează că acest lucru va contribui semnificativ la dezvoltarea economică ulterioară a Japoniei.

Impactul Linear-ului va fi mai mult decât creșterea economică și facilitățile noi. De asemenea, va oferi un tampon care va ajuta la absorbția riscurilor din calamități și la riscurile de securitate imaginabile.

Din ruta dintre Tokyo și Nagoya, 86% vor fi construite în subteran prin zone care se consideră că au mişcări tectonice relativ mici atunci când au loc cutremure. În acest sens, noul sistem de trenuri va ajuta la creșterea rezistenței sistemului de transport împotriva cutremurelor puternice și a dezastrelor similare.

Deși Linear are multe avantaje, JR Central și administrația locală Shizuoka au opinii diferite cu privire la impactul său asupra mediului. Drept urmare, o construcție la scară completă în Prefectura Shizuoka nu a început.

JR Central, guvernul prefectural Shizuoka și Ministerul național al Pământului, Infrastructurii, Transportului și Turismului (MLIT) au convenit să se întâlnească în efortul de a îmbunătăți înțelegerea și de a depăși diferențele rămase.

 

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.