STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Telecom & IT-C & Online

eMag are o cotă de piață de 50% în Bulgaria

Magazinul online eMag a ajuns la cotă de piaţă de 50% în Bulgaria, la un an de la lansare, şi estimează că într-un an va deveni lider şi în Ungaria, unde şi-a lansat operaţiunile în urmă cu o lună, potrivit Mediafax.

646x404„Am reuşit afară, avem 50% cotă de piaţă în Bulgaria într-un an. Am început în Ungaria acum o lună şi deja am ajuns la 100 de comenzi pe zi. În Ungaria ne întalnim cu jucători mai mari, precum Tesco. Credem că într-un an vom deveni lideri de piaţă şi în Ungaria”, a declarat Iulian Stanciu, directorul general al eMag.

El a arătat că în cifre eMag reprezintă 180.000 de produse, 18.900 de comenzi pe zi, 3.000 de tiruri de marfă şi 700 de angajaţi. De asemenea, compania investeşte anual 1 milion euro în logistică şi 2 milioane euro în soft.

eMag, cel mai mare jucător de pe piaţa de retail online IT&C din România, este controlat de grupul sud-african Naspers, prin firma Dante International, şi a avut anul trecut o cifră de afaceri de 165 milioane euro, în creştere cu 13,8% faţă de 2011.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.