STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Servicii & Comert & Logistica, Telecom & IT-C & Online

NOD estimeaza o crestere a vanzarilor la electrocasnicele Heinner de 33% in 2015

Oana Barbu, manager NODNetwork One Distribution (NOD), cel mai mare distribuitor IT&C din Romania detinut de Iulian Stanciu, estimeaza pentru anul viitor vanzari de 90 mil. lei, echivalentul a 20 mil. euro, cu 33% peste nivelul din 2014, pentru brandul propriu de electrocasnice Heinner, lansat in 2010.

„Este in continuare o perioada de crestere si credem ca mai avem loc sa ne dezvoltam. In 2014 avansul business-ului a fost de 40%, dublu fata de cresterea pie­tei de electrocasnice”, afirma Oana Bar­bu, director comercial in cadrul NOD, citata de Ziarul Financiar.

Portofoliul Heinner include aproximativ 100 de produse diferite, de la masini de spalat si frigidere la mixere si storcatoare. Potrivit magazinului online Carrefour, un frigider cu doua usi de la Heinner costa 729 de lei, un aspirator cu sac, 209 lei, iar un prajitor de paine, 59,9 lei.

„Produsele ce activeaza pe segmentul mediu de pret sunt realizate in China si Turcia. Am incercat sa producem si in Romania, insa nu am gasit parteneri care sa aiba capacitatea de productie necesara pentru a livra in termenele cerute de noi. Mai mult, preturile sunt peste cele din China si Turcia unde, datorita volumelor mari realizate, costurile sunt mai mici”.

Produsele Heinner sunt vandute in cateva sute de magazine fizice si online, atat in magazinele specializate ale lanturilor mari, precum Altex, Domo sau Flanco, si in cele independente, dar si in hipermarketuri si magazine cash&carry.

                                                

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.