STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Servicii & Comert & Logistica

Leonardo pierde poziția de lider și este înlocuit de Deichmann

Leonardo a pierdut anul trecut poziţia de lider în retailul local de încălţăminte, în fața nemților de la Deichmann care au intrat în România în 2007.
DeichmannFondat în 1994 de Florin Panea, lanţul de magazine de încălţăminte Leonardo a fost liderul pieţei de profil încă de la înfiinţare, însă, în a doua parte a anului 2009, Leonardo a intrat în insolvenţă cu datorii totale de 100 de milioane de euro, pe fondul crizei şi al expansiunii lanţurilor internaţionale.
În prezent, retailerul cu acţionariat românesc este în ultimul an de reorganizare, finalizând anul 2013 cu afaceri de 36,4 milioane euro, în scădere de la 49,4 milioane euro în anul anterior.
Deichmann a intrat pe piața locală în 2007 cu un model de business similar, volume mari de vânzări şi preţuri mici, și a ajuns în şapte ani liderul pieţei cu 65 de magazine.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.