STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, ANALIZE SECTORIALE, Telecom & IT-C & Online, Cercetare & Edu & Marketing & Media, INTERNATIONAL

Competiția Netflix-HBO se intensifică

Netflix a lansat recent primul serial original indian, în timpul unor bătălii uriașe de streaming în SUA cu Amazon Prime pentru o parte din piața video a țării în rapidă creștere, conform Phys.org. „Sacred Games”, o adaptare a romanului lui Vikram Chandra din 2006, cu același nume, îi are ca protagoniști pe Nawazuddin Siddiqui, Saif Ali Khan și Radhika Apte. Serialul din opt părți – filmat în Hindi – este primul din cele opt seriale indiene pe care Netflix le-a comandat deja.

În același registru, gigantul telecom AT&T care tocmai a achiziționat Time Warner, încearcă să schimbe drastic canalul premium de cablu HBO pentru a concura cu cei de la Netflix, conform Theatlantic.com. Aceasta se traduce printr- o expansiune agresivă, cu o serie de programe noi, pentru a oferi HBO tipul de bibliotecă masivă pe care Netflix o construiește în prezent. HBO a investit anul trecut $2.5 miliarde în producții, în timp ce bugetul Netflix estimat pentru acest an este între 12 și 13 miliarde dolari.

Competiția dintre cele două companii de nișă se poate observa și din modificarea ierarhiei în ceea ce privește premiile de profil. Anul acesta, Netflix (NFLX -2,1%) a depășit pentru prima dată HBO (T + 1,1%) la nominalizările la premiile Emmy, un comentariu asupra bugetului și ambițiilor enorme ale companiei. Netflix a avut 112 nominalizări față de 108 ale companiei HBO; anul trecut, HBO a avut 110 nominalizări, iar Netflix 91, conform SeekingAlpha.com

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.