ANALIZE SECTORIALE, Telecom & IT-C & Online, Cercetare & Edu & Marketing & Media

Samsung intrece P&G si devine cel mai mare advertiser din lume

Marketerul de produse electronice si casnice, Samsung, a pompat peste 11 miliarde de dolari in advertising si promotii de vanzari in 2017, cu 13% mai mult fata de 2016.

P&G – care fusese lider de decenii – a cheltuit 10,5 miliarde de dolari pentru promotii si alte costuri de marketing, mentinand nivelul anului 2016.

Sursa: Ad Age / Branding in Asia (tabel)

Chetuielile totale cu reclame pentru cei din topul 100 al celor mai mari advertiseri Ad Age World au crescut cu 4,9% la 279 miliarde de dolari in 2017, cu cresteri de costuri fata de anul precendent pentru 68 de companii. Ultimul pe lista a chetuit 1,1 miliarde de dolari in publicitate in anul precendent lunii iunie 2018.

Alibaba din China si Tencent devin si ele jucatori din ce in ce mai puternici si indrazneti in lumea marketingului online.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.