STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Servicii & Comert & Logistica

Carrefour va lansa conceptul de magazine Supeco

Grupul Carrefour pregăteşte lansarea pe piaţă românească a conceptului de magazine Supeco, situat între discounter şi cash&carry şi care mai există doar în Spania, retailerul începând procesul de recrutare de manageri de magazine pentru Giurgiu, Râmnicu Vâlcea şi Târgovişte, transmite Mediafax.

carrefour_caddie_469__1562b1-460x250„Supeco este un nou format de magazin care îşi propune să ofere consumatorilor preţuri mici, cu focus pe categoria de produse proaspete şi de larg consum, având o suprafaţă de vânzare cuprinsă între 1.500 şi 2.000 metri pătraţi”, se arată în anunţul de angajare.

Conceptul a fost lansat anul trecut în Spania, Carrefour operând patru astfel de magazine, care comercializează produse atât en gros, cât şi cu amănuntul.

Carrefour România deţine o reţea de 166 magazine dintre care 25 hipermarket-uri Carrefour, 79 supermarket-uri Market, 61 magazine de proximitate Express şi un magazin online.

Vânzările companiei au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, înregistrând o creştere cu 2% faţă de 2012.

În 2008, ultimul an de boom al economiei româneşti, Carrefour România înregistra o creştere cu 37% a vânzărilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro în 2007. Ulterior, compania a avut doi de scăderi, cu un minim de 930 milioane euro în 2010, după care vânzările au revenit pe creştere uşoară, până la 955 milioane euro în 2011 şi 986 milioane euro în 2012, potrivit datelor prezentate anterior de retailer. Vânzările sunt raportate fără TVA.

Retailerul este parte a grupului francez Carrefour, care deţine peste 9.900 de magazine în 33 de ţări.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.