STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Servicii & Comert & Logistica

Carrefour atacă și segmentul Cash & Carry

Carrefour atacă segmentul cash&carry, deoarece vrea să reducă diferenţa față de liderul comerţului modern Kaufland, cu afaceri de peste 1,6 miliarde de euro anul trecut.

Proiectul acesta este denumit „Carrefour – clienţi mari, B2B (business to business)“.

rp_carrefour_caddie_469__1562b1-460x250-300x163.jpgCarrefour este prima reţea din comerţul modern care în­cearcă să acopere toate formatele de magazine: hipermarketuri, supermarketuri, proximitate, online, discounter (Supeco) şi acum cash&carry. Miza sunt consumatorii care plătesc anual 8 miliarde euro în magazinele din comerţul modern.

Carrefour România „a decis să vină în întâmpinarea clienţilor mari, persoane juridice, companii multinaţionale, restaurante, hoteluri, cafenele cu o ofertă de produse în regim engros“, se arată într-un anunţ publicat de Carrefour pe site-ul propriu.

Totalul magazinelor, atât din comerţul modern, cât şi din cel tradiţional, şi unităţilor HoReCa din România se situa la finalul anului trecut la 122.101, potrivit firmei Vektor MF, care apreciază că universul de magazine se va reduce deoarece numărul deschiderilor va fi mai mic decât al închiderilor.

Comerţul – fie cu amănuntul sau cu ridicata – este cel mai important sector din economia românească, aici activând circa 200.000 de companii româneşti şi internaţionale, cu afaceri totale anul trecut de 85 miliarde de euro. Piaţa cash&carry  are o valoare de 1,8 miliarde de euro și este disputată în prezent de Metro şi Selgros.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.