STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Turism

Campanie de promovare outdoor a turismului românesc de peste 5 mil. euro în 2014

România va demara în 2014 o campanie de promovare outdoor a turismului românesc în valoare de peste 5 milioane de euro, proiectul derulându-se în mai multe ţări, pe o perioadă de doi ani, conform Mediafax.

Sursă: www.evz.ro
Sursă: www.evz.ro

„Vom începe un proiect de promovare outdoor a României pe pieţele ţintă (SUA, Germania, Austria, Franţa, Marea Britanie, Spania, Italia etc.), dar şi pe unele pieţe de oportunitate, cum ar fi Israel, Turcia sau Republica Moldova”, a declarat Răzvan Filipescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT).

Atracţiile turistice româneşti vor fi prezentate pe aproximativ 150 de taxiuri din Londra.

„Sunt prevăzute diferite modalităţi de promovare outdoor. În Marea Britanie, de exemplu, România va fi promovată de la taxiuri până la clădiri, metrouri şi aeroporturi. Vor fi promovate produsele turistice ale României. Toată promovarea se face în baza unei analize detaliate a fiecărei pieţe. Vom promova turismul cultural, turismul în natură şi ecoturismul”, a precizat Filipescu.

Panourile publicitare vor fi amplasate şi în zone de tranzit, aeroporturi, în staţii de metrouri şi pe autostrăzi, a adăugat Răzvan Filipescu.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.