STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Servicii & Comert & Logistica, Constructii & Imobiliare

Brico Depot isi schimba modelul de business

bricolajNoul sef al Brico Dépôt, Christian Mazauric, schimba strategia magazinelor si merge pe conceptul de consultanta pentru clienti, deoarece „vrem sa fim priviti drept companie romaneasca, sa ne adaptam la nevoile pietei”, dupa cum a declarat la prima sa conferinta de presa.

Francezul Christian Mazauric (46 de ani), noul sef al Brico Dépôt de la inceputul lui septembrie, estimeaza ca piata locala de bricolaj se ridica la circa 2 miliarde de euro, aceasta urmand sa inregistreze anul acesta o crestere de 3-4%. Brico Dépôt este reteaua locala de bricolaj parte a grupului britanic Kingfisher.

„Piata va inregistra o usoara crestere anul acesta, datorita investitiilor in renovari, dar si a locuintelor nou construite”, a spus Mazauric, in prima sa conferinta de presa de la numirea la conducerea operatiunilor din Romania.

Acesta a precizat ca strategia sa din perioada urmatoare se va concentra pe dezvoltarea zonei de customer service (servicii pentru clienti), astfel incat clientii care trec pragul magazinelor sa primeasca consultanta de la angajati in alegerea si achizitia produselor.

Mazauric a mai spus ca „profilul consumatorilor romani este diferit, ei cauta consultanta in alegerea produselor. Angajatii nostri isi vor petrece 60-70% din timp dedicandu-se clientilor. Daca nu ai grija de clienti, acestia nu se mai intorc si a doua oara. Strategia noastra este sa devenim dintr-o companie franceza una romaneasca, sa ne adaptam la nevoile pietei”. Pana acum, reteaua Brico Depot a mizat pe formatul de tip self-service pentru clienti in Romania.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.