STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Cercetare & Edu & Marketing & Media, Concurenta & Protectie Consumator

Brandurile în care românii au cea mai mare încredere

Sursă: www.europafm.ro
Sursă: www.europafm.ro

Pro TV, Dacia şi Algocalmin se numără printre brandurile în care românii au cea mai mare încredere, potrivit studiului Trusted Brands 2013, realizat de revista Reader’s Digest. 

În România, rezultatele Trusted Brands 2013 au evidenţiat că, mai mult decât ceilalţi europeni, românii rămân fideli mărcilor care au reuşit să le câştige încrederea. La majoritatea categoriilor, liderii rămân aceiaşi – ceea ce demonstrează o incredibilă soliditate, forţă şi stabilitate a brandurilor consacrate. Mai mult, o bună parte dintre ocupanţii locului întâi îşi consolidează poziţia de la un an la altul, înregistrând creşteri constante ale procentului de încredere din partea consumatorilor. În top se situează categoriile „Vitamine” şi „Furnizori servicii internet” (Eurovita şi RCS&RDS), ambele cu o creştere de 9% faţă de 2012.

Există şi branduri care au reuşit să îşi păstreze supremaţia în topul încrederii opt ani la rând, de la începutul studiului (de exemplu, „Untdelemn de la Bunica” la categoria „Ulei de gătit”, Borsec la categoria „Apă minerală” şi Ariel la categoria „Detergent”).

După ce, încă din 2010, studiul a consemnat revenirea în forţă a brandurilor româneşti, 2013 aduce confirmarea faptului că încrederea românilor în mărcile autohtone creşte constant. Pe lângă Napolact, care a depăşit Danone în acest an, la categoria „Automobile”, încrederea în Dacia a crescut de la 16,5% (în 2010) la 22,4% (in 2013).

La categoria „Profesii”, campionii încrederii la români rămân, ca şi în anii trecuţi, pompierii (88%), piloţii (83%) şi farmaciştii (80%). Pe ultimele trei locuri ale clasamentului se situează politicienii (doar 6% au încredere în ei), liderii de sindicat (cu doar 15% procent de încredere) şi vânzătorii de maşini (20%). În România încrederea in profesori s-a dovedit a fi cea mai mică din Europa (57%, faţă de 72% media europeană).

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.