STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Servicii & Comert & Logistica

Beraria H tinteste incasari de 8 mil. euro in 2015

beraria HBeraria H, cea mai mare berarie din sud-estul Europei, ar putea ajunge, la finalul lui 2015, la incasari de peste 8 mil. euro, potrivit estimarilor ZF, cifra ce ar putea pozitiona beraria pe primul loc in topul celor mai mari restaurante, baruri si cafenele din Romania.

In prezent topul este condus de restau­rantul din incinta magazinului Ikea, de Caru’ cu Bere si de restaurantul McDonald’s din zona Dristor, fiecare cu afaceri cuprinse intre 5 si 7,6 milioane de euro, potrivit informatiilor ZF obtinute de la jucatorii din piata. Restau­rantul Ikea a avut anul trecut afaceri de 7,6 mil. euro, pe baza datelor anuntate de companie.

Beraria H din nordul Capitalei, deschisa in urma cu cinci luni, cu o investitie de 3 milioane de euro, are circa 2.000 de clienti zilnic, in timp ce in zilele de varf traficul atinge 4.000 de clienti.

„Intreaga industrie de HoReCa este una caracterizata de sezonalitate. In zilele de varf, avem peste 4.000 de clieti. Bineinteles, in general, varful de trafic se inregistreaza in week-end, iar in cazul Berariei H avem acest trafic indiferent de sezon”, spun reprezentantii companiei.

Beraria H este amplasata in Parcul Herastrau, in locul Pavilionului H si are 1.000 de locuri la exte­rior si 2.000 la interior.

„Modelul nostru de business precum si viziunea Berariei H sunt concentrate pe ideea de entertainment. De aceea, am organizat peste 80 de evenimente importante, in primele patru luni, de la concerte la evenimente private pentru companii precum Romstal, eMag, BRD sau Sanador. In medie, avem patru evenimente pe saptamana”, spun reprezentantii berariei.

In prezent, valoarea bonului mediu in zilele normale este de 50 de lei, in timp ce in zilele cu eveniment aceasta depaseste 80 de lei, pentru ca durata vizitei unui client este mai mare, de peste trei ore.

„Circa 70-75% dintre clienti au ales pana acum sa si manance la Beraria H. Ne asteptam ca odata cu investitiile facute in schimbarea meniului sa inregistram o crestere usoara a acestui procent. Vrem sa crestem numarul persoanelor care vin aici pentru masa de pranz”.

Intr-o zi medie, la Beraria H se consuma intre 1.000 si 1.500 de beri. Cifra ajunge in zilele de varf la peste 5.000. Potrivit datelor ZF, beraria vinde doar branduri de import si berile producatorului Heineken, insa nu are niciun brand de bere in exclusivitate.

Beraria H a fost construita dupa modelul celor din Germania, München, care au la randul lor peste 1.000 de locuri. Totusi, acolo businessul este sustinut atat de turismul dezvoltat, cat si de localnicii care au cultura iesitului in oras. Consumul de bere in Germania este de 107 litri/capita, fata de 81 litri in Romania.

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.