Agricultura & Agro-Food, Industrie Prelucratoare

FrieslandCampina România estimează afaceri mai mari cu 8% şi pregăteşte investiţii de 1,5 milioane euro

Compania FrieslandCampina România – producătorul lactatelor Napolact – a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 416,8 milioane lei (cca. 90 milioane euro), în creştere cu 8% comparativ cu anul anterior, datorită creşterii gamei ecologice Napolact Bio şi a celorlalte inovaţii, estimând un avans al afacerilor asemănător şi în acest an, conform News.ro.

De asemenea, compania pregăteşte investiţii de 1,3-1,5 milioane euro în acest an, în linii de procesare, pentru dezvoltarea de produse noi şi pentru porgramul de spijin pentru fermieri.

Brand-ul Napolact s-a triplat în ultimii zece ani. De la lansarea ei, gama Napolact BIO a reuşit să crească piaţa lactatelor ecologice de patru ori. Azi, unul din cinci consumatori Napolact alege un produs Napolact BIO.

Brandul Napolact a generat peste 75% din vânzările FrieslandCampina România în 2018. Volumele gamei Napolact BIO au crescut de aproape şase ori de la lansare, în 2015.

În anul 2018 acţionarul principal FrieslandCampina Group a realizat o infuzie de capital de 20 de milioane de euro, acestei investiţii adăugându-se suma de 1,5 milioane euro pentru creşterea capacităţii de producţie, programe adresate fermierilor şi dezvoltării de noi produse.

Compania colectează în prezent materie primă de la peste 1.000 de ferme şi a investit în perioada 2017-2018 peste 300.000 de euro în proiecte şi programe menite să ajute fermierii din Ardeal să dezvolte un model de business sustenabil.

Una din cele mai mari probleme din piaţă este lipsa forţei de muncă. Compania are acum 630 de angajaţi.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.