Fan Courier, liderul pietei de curierat, a incheiat primul trimestru din acest an cu o crestere a vanzarilor de 19%, peste nivelul bugetat, si spera sa incheie anul cu o cifra de afaceri de 383,7 milioane de lei, in jur de 87 mil. euro, in crestere cu 15% fata de aceeasi perioada din 2014, conform unei analize a ZF pe baza informatiilor furnizate de companie.
„Online-ul este principalul motor de crestere, dar nu numai, si celelalte domenii unde companiile si-au facut bugete in crestere. Chiar daca nu am avea clienti noi, tot am avea crestere de la clientii existenti care si-au bugetat la randul lor crestere a vanzarilor”, a declarat pentru ZF Adrian Mihai, unul dintre cei trei actionari ai companiei de curierat.
Fan Courier a fost infiintata in 1998 si este controlata de el, alaturi de fratele sau Neculai Mihai si de Felix Patrascanu.
2015 reprezintă al optulea an consecutiv de crestere a businessului Fan Courier, incepand cu 2008, an in care afacerea celor trei antreprenori se situa la un nivel de 153 milioane de lei. Perioada crizei a adus companiei dublarea cifrei de afaceri. In 2014, compania de curierat a avut un rulaj de 333,7 milioane de lei.