STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Servicii & Comert & Logistica

Afacerile Fan Courier au inregistrat o crestere de 19% in T1 din 2015

Fun CourierFan Courier, liderul pietei de curierat, a incheiat primul trimestru din acest an cu o crestere a vanzarilor de 19%, peste nivelul bugetat, si spera sa incheie anul cu o cifra de afaceri de 383,7 milioane de lei, in jur de 87 mil. euro, in crestere cu 15% fata de aceeasi perioada din 2014, conform unei analize a ZF pe baza informatiilor furnizate de companie.

„Online-ul este prin­cipalul motor de crestere, dar nu numai, si ce­lelalte domenii unde companiile si-au facut bugete in cres­te­re. Chiar daca nu am avea clienti noi, tot am a­vea cres­tere de la clientii exis­tenti care si-au bugetat la randul lor crestere a vanzarilor”, a declarat pentru ZF Adrian Mihai, unul dintre cei trei actionari ai companiei de curierat.

Fan Courier a fost infiintata in 1998 si este controlata de el, alaturi de fratele sau Neculai Mihai si de Felix Patrascanu.

2015 reprezintă al optulea an consecutiv de crestere a businessului Fan Courier, incepand cu 2008, an in care afacerea celor trei antreprenori se situa la un nivel de 153 milioane de lei. Perioada crizei a adus companiei dublarea cifrei de afaceri. In 2014, compania de curierat a avut un rulaj de 333,7 milioane de lei.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.