STIRI ECONOMICE, FINANCIARE, DE AFACERI, Agricultura & Agro-Food, Servicii & Comert & Logistica

Mega Image a ajuns la afaceri de 0,5 miliarde euro după semestrul 1 din 2016 (+32%)

Compania Mega Image, care operează pe piaţa locală 490 de supermarketuri şi magazine de proximitate sub mai multe branduri, a terminat primul semestru cu afaceri de aproape 2,2 miliarde de lei, în urcare cu 32% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2015, conform ZF.

Dacă ritmul de creştere se va menţine şi în a doua parte a anului, businessul belgienilor va ajunge la 4,7 mld. lei, urmând a depăşi pragul de 1 mld. euro.

„Rezultatele pozitive înregistrate (în primul semestru – n.red.) au fost obţinute datorită acţiunilor comerciale şi de marketing pe care le-am implementat în magazinele Mega Image deja existente“, spun oficialii companiei.

În aceeaşi perioadă, profitul net al companiei s-a triplat până la 102 milioane de lei, cât a obţinut Mega Image la nivelul întregului an 2015.

Ritmul de creştere postat de Mega Image este printre cele mai mari din comerţ de până acum, reţele precum Kaufland sau Carrefour postând avansuri de 10-15%, iar Dedeman, liderul pieţei de bricolaj, majorându-şi cifra de afaceri cu 26%.

Creşterea businessului din primul semestru vine atât pe fondul deschiderilor de noi magazine în perioada 1 iulie 2015 – 30 iunie 2016, cât şi pe fondul unei evoluţii pozitive a consumului.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.