Compania Good People SA, fondata in anul 2005 sub numele Mondo di Pasta si care opereaza brandul FruFru a lansat o emisiune de obligatiuni de 4,5 milioane RON, plasata privat si care va fi listata pe segmentul AeRO al Bursei de Valori Bucuresti.
25 de investitori, respectiv 24 persoane fizice si 1 persoana juridica, au subscris in cadrul emisiunii de obligatiuni, conform Memorandumului disponibil.
Principalele caracteristici ale obligatiunilor:
- 592 obligatiuni vandute x 100 RON valoare nominala, rezultand o suma de 4.559.200 RON atrasa de companie
- Cupon de dobanda: 9%/ an, cu plata trimestriala
- Maturitate: 14 martie 2021
- Optiune de rascumparare (CALL): societatea poate rascumpara integral obligatiunile, la 100% din valoarea nominala, in perioada martie 2019 – martie 2021.
- Optiune PUT: investitorii pot solicita emitentului sa (ras)cumpere 5% din emisiune pe an, pe principiul „primul venit-primul servit”, la pretul de 95% din valoarea nominala. Asadar, investitorii pot solicita oricand companiei rambursarea a 95% din valoarea obligatiunilor plus dobanda aferenta (renuntand asadar la 5% din principal), dar nu mai mult de 5% din intreaga emisiune pe parcursul unui an de zile
Destinatia fondurilor atrase din emisiunea de obligatiuni: sustinerea capitalului de lucru si dezvoltarea de noi capacitati de productie.
- Good People SA – cifra de afaceri de 17,5 mil RON si un profit net de 0,45 mil RON in 2015
Societatea este structurata pe trei divizii – productie, logistica si comert. Productia se desfasoara in doua facilitati – una pentru preparare termica, respectiv una pentru produse reci. In fiecare noapte sunt produse circa 15.000 de produse care sunt livrate dimineata catre cele peste 200 de puncte de vanzare de pe suprafata Bucurestiului.
Compania detine 4 magazine proprii si peste 200 de fresh cornere echipate cu vitrine frigorifice. Principalele retele de desfacere sunt Mega Image, Billa si Carrefour Romania, OMV Petrom, Brioche D’ore, LS Travel.
Din punct de vedere financiar, primul an de profit al Good People (FruFru) a fost 2012, iar ulterior a inregistrat rezultate nete pozitive an de an, incheind 2015 cu vanzari de 17,5 mil RON si un profit net de 0,45 mil RON.
Sursa: Memorandumul publicat de Good People SA cu ocazia listarii obligatiunilor
- Planul pe termen mediu: peste 600 de fresh cornere si 12 magazine proprii in 3 ani.
Managementul companiei tinteste ca in urmatorii 3 ani sa extinda reteaua la peste 600 puncte de vanzare, 12 magazine proprii, lansarea de produse destinate HORECA. Anul acesta este preconizata lansarea magazinului on-line si lansarea gamei ‘frufru Kids’.
Pentru acest an, Good People SA preconizeaza o cifra de afaceri in crestere cu 50% pana la 26,5 mil RON si o multiplicare de aproape 10 ori a profitului net, pana la 4,2 mil RON.
Sursa: Memorandumul publicat de Good People SA cu ocazia listarii obligatiunilor
- Evenimentul dedicat listarii obligatiunilor: Marti 14 iunie ora 9:30 la sediul BVB
Bursa de Valori Bucuresti organizeaza marti, 14 iunie, incepand cu ora 9:30 evenimentul dedicat listarii obligatiunilor Good People SA (FruFru), la care participa Mihai Simiuc – Directorul General, alaturi de alti reprezentanti ai emitentului.