Să-i spui unui avocat să-și construiască Brandul Personal poate fi o greșeală

18 iunie 2015 09:51

LauraD_2

Autor: Laura Dragomir

 

 

 

Entuziastă, povesteam unor prieteni avocați despre noul meu proiect.

Lawyer 101 – Program format din 9 Module, 

dedicat exclusiv avocaților

 

Cuprinde Tehnici avansate de comunicare, Cum să-ți construiești o echipă eficien, Să faci prezenri cu impact, Să fii percepudrepconsilier de încredere sau Cum să te poziționezi cand ți se spune că ti prea scump…

Și vreau să lansez pe 27 Iunie programul pilot:

Consolidarea și Comunicarea Brandului Personal.

 

Mi-au raspuns că, a-i spune unui avocat să-și construiască sau să-și consolideze Brandul Personal, poate fi o greșeală.

Risc și continui…

 

Ce este Brandul Personal…chiar și pentru un avocat?

Ei bine…Totul!

  • Este suma a ceea ce oamenii cred că ești atunci când se confruntă cu ceva care le amintește de tine
  • Ceea ce oamenii așteaptă să se întâmple atunci când lucrează sau interacționează cu tine
  • Este  un gând care apare de fiecare dată când cineva aude sau vede numele tău, care poate stârni reacții sau naște indiferență și care se bazează pe puterea reputației tale sau pe lipsa acesteia

 

Ca avocat, Brandul tău este eficient atunci când:

  • reputația ta atrage clienți și noi oportunități de afaceri
  • creează impresii pozitive în medii noi
  • invalidează informații negative

 

O întrebare-cheie: Brandul tău este, in acest moment, suficient de puternic, pentru a  aduce o contribuție semnificativă carierei tale ca avocat?

Pentru că traiectoria pe care ai ales-o impune și acțiuni în mai mule domenii cheie:

 

  1. Avocatură
  • să fii stăpân pe cunoștințele tale
  • să anticipezi ce vor clienții tăi să știe
  • să știi cum să găsești rapid răspunsul corect pentru ceea ce nu știi deja
  1. Inventivitate
  • să ai resurse pentru a-ți ajuta clienții, pe care să le pui în valoare de fiecare dată
  • să știi cum să te poziționezi drept consilier de încredere pentru a-ți realiza obiectivele
  • să știi cum să-ți comunici expertizele prin social media și internet  și să te poziționezi ca lider, prin schimbul constant de informații valoroase
  1. O rețea puternică de relații
  • Relațiile sunt cheia succesului. Recomandările si noile oportunități vin din încrederea pe care o transmiți

 

Încă ceva: ai răspunsul la întrebările care să te ghideze în călătoria ta?

  • Cum vrei ca avocații seniori să gândească despre tine?
  • Cum vrei ca avocații juniori să te perceapă când numele tău este menționat?
  • Cum vrei ca potențialii clienți să reacționeze când aud numele tău? Ce ar trebui să știe ca să ia decizia să lucreze cu tine?
  • Ce anume ți-ar putea afecta credibilitatea?
  • Ce ar trebui să faci pentru a deveni cunoscut și respectat?

……………………

Pai asta e altceva…imi spun prietenii mei avocati.

 

De acord, e altceva! E un Program unic, pe care l-am gândit pentru tine. Pentru că sigur ai aflat pe pielea ta că este esențial să faci transfer de încredere și să-ți menții reputația. Si să știi să comunici toate acestea!

 

 

Inscrie-te acum în programul pilot!

Personal branding 2.0 

Data desfașurării: 27 Iunie

detalii aici:

http://www.avocatura.com/eveniment4-personal-branding-2-0.html

Sau, poate vrei sa afli mai multe despre celelalte Programe:

http://www.avocatura.com/evenimente.php

Mult succes!

 

Laura Dragomir (http://lauradragomir.ro/) esteCo-Fondator Brainguys, expert în Comunicare și Public SpeakingAre o carieră de 24 de ani ca jurnalist, dintre care 21 de ani dedicați televiziunii.

Este lector disciplina Comunicare în cadrul Școlii Europene.

Are studii în drept și licență în Drept Comunitar European, este certificată ca mediator și este formator disciplina Comunicare publică si Relația cu mass-media pentru judecătorii și grefierii din instanțe, delegați la Biroul de Relații cu publicul.

A realizat timp de 4 ani, la televiziunea The Money Channel, emisiunea Legile Afacerilor, dedicată pieței avocaturii și consultanței din România. Ca jurnalist TV, a fost key opinion speaker și a realizat mii de emisiuni și interviuri.

Distribuiți articolul

Etichete:

Scrie un comentariu


Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
×
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
FIŞIERE COOKIE NECESARE
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
Afisează modulele cookie necesare
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră.